Gülşen'in yeni klibi: Kardan Adam


Gülşen'in Yeni Klibi "Kardan Adam"

Gülşen, 3 yıl aradan sonra çıkardığı "Beni Durdursan Mı" ile ulaşılması zor başarılar elde etti ve rekorlar kırdı. İlk klibini hareketli şarkısı "Yatcaz Kalkcaz Ordayım"a çeken ve dünya çapında bir başarı elde eden sanatçı, 2. klibini "Kardan Adam" isimli şarkısına çekti.

"Kardan Adam" ın albümdeki tüm şarkılar gibi söz ve müziği Gülşen'e ait. Düzenlemesi Ozan Çolakoğlu tarafından yapılan şarkının klibi için yönetmen koltuğuna uluslararası fotoğraf sanatçısı Koray Birand geçti. 

Kreatif direktörlüğünü Zeynep Üner'in yaptığı klibin kostümleri ise stylist Bahar Kongel tarafından tasarlandı.

Klip çekimleri geçtiğimiz haftalarda Şile Sahili'nde boş bir arazide, 15 saat süren çalışmayla gerçekleştirildi.

Gülşen / Kardan Adam
Sen bana akıl ver Allah'ım bende esamesi yok
Doğru olabilir mi gördüklerim, bir malumatım yok
Geliyorum demedin sende her kaza gibi ani
Hasar büyük, kalbim gidiyor elden, aşığım yani

Uzun boyundan mı?
Serin suyundan mı?
Zamansız olmak mı?
Seni sen yapıyor.

Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiçbir zaman
Dağ gibi duranı istemez, ah sever kalp kardan adam
O erir üstüme, erisin, ben çoktan sırılsıklam
Olmuşum, ölmüşüm, bitmişim
Budur aşkta en cazip olan