Gülşen anne oldu, çocuğunu kucağına aldı.


Gülşen ve Ozan Çolakoğlu'nun 'Azur Benan' adını verdiği oğulları Fulya Acıbadem Hastanesinde dünyaya geldi.

Doğum sonrası basın mensuplarının karşısına geçerek açıklama yapan Ozan Çolakoğlu, "Gülşen de oğlum da çok sağlıklı. Aslan gibi bir erkek dünyaya geldi. Tosun gibi maşallah. Umarım vatana millete hayırlı bir evlat olur." dedi. Çocuğun ismini kimin koyduğuna açıklık getiren Çolakoğlu, "Azur'un anlamı gök mavisi, Benan ise Arapça'da parmakla gösterilen kişi anlamına geliyor. Benan'ı anne Azur'u ben arzu ettim." diye konuştu. Hastane ziyaretine ilk olarak Demet Akalın'ın geldiğini ifade eden ünlü müzisyen, "Demet'te bizim kadar heyecanlıydı. Kendi çocuğu olmuş gibi sevindi. Sağ olsun fil konseptli bir hastane odası tasarlayıp beşi bir yerde taktı. Zaten oğlum anne karnındayken hep Demet'in şarkılarıyla büyümüştü. Buradan çıktıktan sonra bir üç ay orada yaşarız herhalde." dedi. Tarkan'ın da kendisine telefon açtığını ifade eden Çolakoğlu, "Tarkan yurt dışından döner dönmez eşiyle birlikte ev ziyaretine gelecek." dedi. Sağlık durumu yerinde olan Gülşen, yarın hastaneden taburcu edilecek. 



Doğum sonrası heyecanını Kanal D ekranlarında yayınlanan Renkli Sayfalar'a bağlanarak aktaran Ozan Çolakoğlu, "Bebek ikimize de benziyor... İlk Benan ismini annesi koydu. Benan parmakla gösterilen, örnek kişi anlamına geliyor. Azur ismini ise ben çok severdim. Gök mavisi anlamını taşıyor. Bebek doğduğu an ben kendimi tutamadım, hüngür hüngür ağladım. Öyle bir heyecan, öyle bir mutluluk ki, mucize bu. Allah'ın bir mucizesi. Dokuz ay boyunca karında sonra bir anda görüyorsunuz, kucağınıza alıyorsunuz, inanılmaz bir duygu... Vakti gelmişti. Kontrole gitmiştik, doktor daha fazla bekletmeyelim sizi dedi. Erken sezaryen gibi bir durum olmadı. Sezaryen düşünüyorduk, normal doğuma girdi. Maşallah boylu poslu, tosun gibi bir çocuk. Eğer onu bırakıp stüdyoya gidebilirsem, gittiğim gün Benan için şarkı yapacağım. Vatana millete hayırlı bir evlat olsun inşallah." diye konuştu.



Gülşen (@gulsen_fan) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

0 Yorumlar:

Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz..