''Karlar buzlar seninle nasıl yarışsın?''


Gülşen, oğlu Azur Benan'ı kucağına aldıktan sonraki ilk konserini dün gece Uludağ'da verdi. Selfy WhiteFest konserleri kapsamında Bof Hotel'de sahne alan Gülşen, her yönüyle unutulmayacak bir geceye imza attı.

Doğum sonrası ilk konserinde Uludağ'da sahme alan Gülşen, "buzlar kraliçesi" kostümüyle büyük ilgi gördü, söylediği şarkılarıyla da adeta buzları eritti. Konser öncesi gazetecilerin karşısına geçen Gülşen, "Her yıl buradayım. Bu festival çok güzel ve önemli, bütün gençler burada, harika bir anbiyans oluyor. Uzun bir aradan sonra sahneye çıkacağım için çok heyecanlıyım." dedi. Konserine dillerden düşmeyen "Bangır Bangır" şarkısıyla başlayan Gülşen, peşi sıra söylediği hareketli şarkılarıyla herkesi kendinden geçirdi. 

Konser için kendisinin de heyecanlı olduğunu dile getiren Gülşen, "Hamilelik ve doğum sonrası ilk konserim, onun da ayrıca bir heyecanı var üzerimde. Sanki ilk defa sahneye çıkıyorum. Hamileliğim boyunca hiç durmadan çalıştım. Doğuma sadece bir kaç hafta kala ara verdim. Doğum ve sonrası büyük bir heyecan oldu gerçekten." dedi. 

Çocuğuyla ilgili soruları da yanıtsız bırakmayan Gülşen, "Çocuğumu çok özledim, ayrılmak çok zor geldi. Yola çıkar çıkmaz zaten başladık babasıyla görüntülü konuşmaya, sürekli her anını fotoğraflayıp gönderiyor." dedi. Geçtiğimiz haftalarda çıkan bebeğine iki ayrı dadı tuttu haberlerinin gerçeği yansıtmadığını belirten Gülşen, "Biz bakıyoruz bebeğimize. Öyle yazıldığı gibi 2 tane değil 1 tane dadı bile yok. Ben kendim bakmak istiyorum ve büyük bir zevkle, keyifle bakıyorum. Hiçbir anını kaçırmak istemiyorum. Olabildiğince az uyuyup onunla daha fazla vakit geçirmeye çalışıyorum. Hiçbir mimiğini kaçırmak istemiyorum. Bebeğimi başkaları baksın, büyütsün diye doğurmadım. Annelik görevimi sonuna kadar yerine getirmek istediğim için seve seve bakıyorum." dedi.

Son olarak projeleri hakkında bilgi de veren Gülşen, Mirkelam Şarkıları albümünde "Her Gece" şarkısını seslendirdiğini ve 1 hafta içinde de bu şarkıyı kliplendireceğini, Nisan ayları içerisinde bir single ve 2018in başlarında da yeni albümünü sevenleriyle buluşturacağının haberini verdi.






0 Yorumlar:

Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz..